سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است
سرخط خبرها

نحوه فارسی کردن زبان اینستاگرام + آموزش تصویری

  • کد خبر: ۱۷۸۵۸۰
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
نحوه فارسی کردن زبان اینستاگرام + آموزش تصویری
تغییر زبان اینستاگرام قابلیتی است که بسیاری از کاربران مبتدی اینستاگرام به دنبال آن هستند. کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی ندارند، به دنبال این هستند که با فارسی کردن اینستاگرام بتوانند راحتتر از آن استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تغییر زبان اینستاگرام قابلیتی است که بسیاری از کاربران مبتدی اینستاگرام به دنبال آن هستند. کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی ندارند، به دنبال این هستند که با فارسی کردن اینستاگرام بتوانند راحتتر از آن استفاده کنند. در اینجا روش‌های فارسی کردن اینستا را آموزش می‌دهیم.

تغییر زبان اینستاگرام برای کاربرانی که بر زبان انگلیسی تسلط ندارند، یک ضرورت محسوب می‌شود. همانطور که گفته شد، محیط کاربری بسیاری از نرم‌افزار‌های ساخته‌شده برای انواع سیستم عامل ها، به صورت پیش‌فرض با زبان انگلیسی طراحی شده است. اینستاگرام نیز هنگام راه‌اندازی بر روی سیستم عامل گوشی موبایل و کامپیوتر، به صورت خودکار با زبان انگلیسی اجرا می‌شود.

مطمئناً برخی افراد برای استفاده از برنامه‌ها با زبان انگلیسی، از مهارت لازم برخوردار نیستند؛ بنابر این نیاز دارند تا زبان محیط کاربری اینستاگرام را عوض کنند. اینستاگرام نیز از این موضوع مطلع است و برای این که کاربران در استفاده از اپلیکیشن با مشکل مواجه نشوند، امکان تغییر زبان اینستا را برای ۴۲ زبان زنده‌ی دنیا مثل چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، پرتغالی، اسپانیایی فراهم کرده است. همچنین کاربران فارسی‌زبان نیز امکان استفاده از اپلیکیشن به زبان خود را دارند. برای تغییر زبان و فارسی کردن اینستاگرام کافی است مراحل زیر را اجرا نمایید:

۱، وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
۲،با کلیک روی آیکون عکس پروفایل در نوار پایین صفحه، به پروفایل خود بروید.
۳،در گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه روی آیکون ۳ خط لمس کنید.
۴،در نیم‌پنجره‌ی بازشده، گزینه‌ی Settings را انتخاب نمایید.
۵،به بخش Account بروید.
۶،گزینه‌ی Language را انتخاب کنید.
۷،زبان دلخواه خود را برگزینید. برای فارسی کردن اینستا، زبان فارسی را انتخاب نمایید.
۸،کمی صبر کنید تا زبان اینستاگرام شما به زبان مورد نظر تغییر پیدا کند.

روشی که آموزش داده شد، مخصوص دستگاه‌های اندرویدی است و دستگاه‌هایی که از سیستم عامل IOS استفاده می‌کنند، به دلیل مسدود بودن این قابلیت در ایران، قادر به تغییر زبان اینستا به فارسی نیستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->